AKTIVITI PELAJAR - THE ROLE OF AI IN GREEN MARKETING MANAGEMENT

AKTIVITI PELAJAR - THE ROLE OF AI IN GREEN MARKETING MANAGEMENT

by Pearl PPPJJ -
Number of replies: 0

🌿 Program Khas PdP Bahagian Pengurusan, PPPJJ USM 🌿

Assalamualaikum w.b.t. dan Salam Sejahtera,

Bahagian Pengurusan, Pusat Pengajian Pendidikan Jarak Jauh, USM berbesar hati menjemput tuan/puan ke sesi webinar bertajuk:

🎤 The Role of AI in Green Marketing Management

👤 Penceramah Jemputan: Dr. Wan Mohd Azwan bin Wan Abaid (Pengarah Urusan / Penyelidik, Syarikat Big Bear Cooperative Ent.)

📅 Tarikh: Sabtu, 18 Oktober 2025
🕙 Masa: 10.00 pagi – 11.30 pagi
💻 Platform: Webex
🔗 Pautan Penyertaan: Klik di sini untuk sertai



✨ Mengapa Anda Perlu Sertai?
  • Mendalami peranan Kecerdasan Buatan (AI) dalam memperkukuh strategi pemasaran hijau.
  • Memahami bagaimana teknologi mampu membantu syarikat memenuhi tuntutan pengguna yang semakin peka terhadap kelestarian.
  • Berinteraksi dengan penceramah berpengalaman dalam penyelidikan dan amalan pemasaran hijau.
🎯 Audiens Sasaran
Program ini terbuka kepada semua dan amat digalakkan penyertaan daripada pelajar RPJJ, khususnya dalam bidang Pengurusan Pemasaran.

📌 Jangan lepaskan peluang menimba ilmu berharga ini. Penyertaan adalah percuma.


--------------------------------

PENAFIAN

Pusat Pengajian Pendidikan Jarak Jauh (PPPJJ) tidak akan bertanggungjawab terhadap kandungan emel ini atau sebarang tindakan yang diambil berdasarkan maklumat yang diberikan oleh pengguna, melainkan maklumat tersebut disahkan secara bertulis. Segala pandangan dan pendapat yang dinyatakan dalam emel ini adalah pandangan peribadi penulis dan tidak semestinya mencerminkan pendirian rasmi PPPJJ atau Universiti Sains Malaysia.

DISCLAIMER

The School of Distance Education (SDE) disclaims any liability for the content of this email or for the consequences of any actions taken based on the information provided by the user, unless that information is confirmed in writing. Any views and opinions presented in this email are solely those of the author and do not necessarily represent those of the School of Distance Education or Universiti Sains Malaysia.